Известие

Collapse
No announcement yet.

свещи и кабели за 155 1.8 8V?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • свещи и кабели за 155 1.8 8V?

    Здравейте колеги! Регистриран съм във форума от около една година, но до момента се оганичвах само с четене поради една проста причина - наличие на Alfa
    Е, сега като собственик, от известно време, започват и първите проблеми (след 7000 навъртяни километра).
    Налага се да сменя свещи и кабели, лошото е че никъде не намерих оригинални. Предложиха ми на BOSH комплект кабели и свещи (срещу 268 лв. без труд) и това било евтиния вариант, защото са 8 еднакви. След доста време, прекарано в четене из форума, съм на мисълта, че поне за кабелите и свещите трябва да се внимава доста. Ако някой има experience нека сподели своето мнение и опит (било то и горчив )
    ps: Нмям и ламбда сонда (откачена е) да кажем че не работи, но това ще бъде отложено малко във времето, защото там май по лесно се намира
    За момента колата си работи нормално, няма проблеми при палене и по време на работа, ако изключим малко неравномерната работа на двигателя при подаване на газ в първите 5 мин. докато е студена, после всичко се оправя тоя проблем го отдавам на ламбдата

  • #2
    Потърси из раздела, теми за свещи и кабели(и цените им) има много. Търсачката е много скапана, но открива понякога и това, което се търси. Цената, която са ти казали е нормална на Бош, защото само кабелите са ~240-250 лв(сигурно са хубави, ама няма кой да им даде тая цифра, за да сподели впечатления) .
    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
    Мненията са като задниците - всеки си има!

    Comment


    • #3
      Аз поради спешност преди 3 години се спрях на много бюджетно решение (квото имаше налично), което обаче се оказа много удачно до момента.
      Кабели Тесла - към 80 лева в Косер.
      Свещи Denso - към 35 лева от... не помня откъде.

      Преди месец Бобо установи, че съм карал сумати време с изгоряла бобина, та гледах свещите - бяха като нови (е след една магистрала време де )

      Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
      Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

      Comment


      • #4
        Какъв е проблема и мерил ли си кабелите, че си сигурен че проблема е в тях??? Да не да дадеш пари на вятъра...

        Последно купувах кабели за един колега с 8В и ги взехме за 160лв. на Магнет Марели уж бяха хубави..>За момента колата е окей
        Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
        exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
        ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
        ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
        by RUBIG service

        Comment


        • #5
          Преди около година търсих кабели и свещи - свестни кабели НЯМА. Взех някакви от магазина на Стамболийски - куче марка, някакво трибуквено съкращение беше. Върви си колата, ама не е като да са каквито трябва. Затова съвет за конкретна марка няма да давам. имай предвид обаче, че цените са между 130-200 лева, ако вземеш по-евтини със сигурност ще са боклуци. Успех!
          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

          Comment


          • #6
            Според мен първо л.содата, оправи...а след това задълбавй с другите неща.....
            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
              Според мен първо л.содата, оправи...а след това задълбавй с другите неща.....
              има нещо вярно в това твърдение. Също така и свещите имат не малко значение за наще мотори - да 8 еднакви свещи са и са по 2 на цилиндър, обаче мотора пак е капризен откъм свещи и какви да е карат мотора да не работи добре. Кабели - ами аз си перкам с оригиналните кабели. За да се налага да ги смениш ми се струва трябва да имат или нарушена изолация или да имат прекъсване някъде.


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • #8
                Офф,и мойта 1.8 май е за смяна на кабели,на една диагностика ги прегледаха и тях и се оказа че са понапукани....
                Alfa 155 1.7,1.8 ex
                Alfa 166 2.4 3 ex
                155 1.8 MY 95 sport

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от vixun Покажи съобщение
                  Здравейте колеги! Регистриран съм във форума от около една година, но до момента се оганичвах само с четене поради една проста причина - наличие на Alfa
                  Е, сега като собственик, от известно време, започват и първите проблеми (след 7000 навъртяни километра).
                  Налага се да сменя свещи и кабели, лошото е че никъде не намерих оригинални. Предложиха ми на BOSH комплект кабели и свещи (срещу 268 лв. без труд) и това било евтиния вариант, защото са 8 еднакви. След доста време, прекарано в четене из форума, съм на мисълта, че поне за кабелите и свещите трябва да се внимава доста. Ако някой има experience нека сподели своето мнение и опит (било то и горчив )
                  ps: Нмям и ламбда сонда (откачена е) да кажем че не работи, но това ще бъде отложено малко във времето, защото там май по лесно се намира
                  За момента колата си работи нормално, няма проблеми при палене и по време на работа, ако изключим малко неравномерната работа на двигателя при подаване на газ в първите 5 мин. докато е студена, после всичко се оправя тоя проблем го отдавам на ламбдата
                  А разхода как ти е колега без сонда щом караш,и казваш като е студена,като загрее равномерно ли работи мотора?И аз го имам този проблем на студен старт,обаче и като загрее пак се зачудва понякога дали да тръгне,а на студено е отврат прекъсва ужасно и придърпва дори и на трета в 4000 оборота.В понеделник ще сменям кабели и свещи и ще кажа какъв е ефекта,щото само те остават като вариант.На диагностика всичко е ок,така че ако не си правил иди на една диагностика и тогава да гадаем.
                  Last edited by 155_8000rpm; d.m.y г., 21:51.
                  sigpic155 1.9 TD,Lancia Lybra 1.9 jtd
                  Ex...
                  Alfa Romeo 155 2.0 8V TS,Alfa Romeo 1.8 8V TS,Fiat tempra

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от 155_8000rpm Покажи съобщение
                    А разхода как ти е колега без сонда щом караш,и казваш като е студена,като загрее равномерно ли работи мотора?И аз го имам този проблем на студен старт,обаче и като загрее пак се зачудва понякога дали да тръгне,а на студено е отврат прекъсва ужасно и придърпва дори и на трета в 4000 оборота.В понеделник ще сменям кабели и свещи и ще кажа какъв е ефекта,щото само те остават като вариант.На диагностика всичко е ок,така че ако не си правил иди на една диагностика и тогава да гадаем.
                    Много благодаря за отзивчивостта на всички колеги
                    Относно разхода - в града дава 12-14, в зависимост от карането, на скоро ходих до Гоце Делчев и даде около 8-9 Ламбдата е просто отрязана от кабелите, не знам дали работи, но съм я отписал по принцип.
                    Давенено, ако така се нарича, е само първите 5 мин ако е студена, подавам газ и все едно че не съм подал но след около 3-4 секундна пауза дърпа. Това се случва само в ниските обороти, ако предварително я изфорсирам не го прави. Този проблем го отдавам на ламбдата, предполагам че на студен двигател сместа трябва да е по богата, но при мен няма кои да каже на PC-то колко по богата
                    Все още се двоумя за свещите, защото до момента не прави проблеми и си пали и работи с едно завъртане на ключа, но в сервиза ме притесниха че ако свещите и кабелите са заминали следващото подред е бубина а там се почва от 160up
                    Ще проверя предложенията на колегите по горе и ще има Updade на инфото

                    Comment


                    • #11
                      Е ако със заминал ламбда ти дава 12 в София като я смениш, барабар със свещите и кабелите, трябва и ресто да почне да връща. при мен без ламбда разходът беше 18!
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                        Е ако със заминал ламбда ти дава 12 в София като я смениш, барабар със свещите и кабелите, трябва и ресто да почне да връща. при мен без ламбда разходът беше 18!
                        Абе и аз това гледам, то даже да ми свали на 10 с ламбдата трябва да мина поне 10 К км. че да съм на чисто

                        Comment


                        • #13
                          Колега, и аз съм минал към 7000км откакто си взех 155-цата. Досега не съм сменял нито кабели, нито свещи. Ламбда сондата ми мисля че е добре. Колата във всякакви температури държи железни обороти, много съм доволен от работата на двигателчето. Но и аз имам този проблем в първите 2-3 минути - колата не поема ако подадеш повечко газ. Това го решавам много бързо като карам 2 минутки само на първа или втора скорост с около 3000 оборота, след това колата си става пушка. Аи мисля че все пак е нормално студен мотор да не се напъва много много, така че на мен този проблем реално не ми прави впечатление. Даже не го приемам като проблем. Аз съм възпитан да не настъпвам колата докато е студена.

                          Относно кабелите - чувал съм добри отзиви за Tesla а и наистина са много достъпни. Ако ми се наложи скоро бих си купил тпчно такива.
                          2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                          ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Vesko84 Покажи съобщение
                            Колега, и аз съм минал към 7000км откакто си взех 155-цата. Досега не съм сменял нито кабели, нито свещи. Ламбда сондата ми мисля че е добре. Колата във всякакви температури държи железни обороти, много съм доволен от работата на двигателчето. Но и аз имам този проблем в първите 2-3 минути - колата не поема ако подадеш повечко газ. Това го решавам много бързо като карам 2 минутки само на първа или втора скорост с около 3000 оборота, след това колата си става пушка. Аи мисля че все пак е нормално студен мотор да не се напъва много много, така че на мен този проблем реално не ми прави впечатление. Даже не го приемам като проблем. Аз съм възпитан да не настъпвам колата докато е студена.

                            Относно кабелите - чувал съм добри отзиви за Tesla а и наистина са много достъпни. Ако ми се наложи скоро бих си купил тпчно такива.

                            Веско добре го лекува тоя проблем
                            sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                            Comment


                            • #15
                              Тотално игнориране му е цаката
                              2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                              ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X